IT CONNECT to firma outsourcingowa stworzona z myślą o ludziach poszukujących realizacji w codziennej pracy.
Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak i studentów ostatnich lat i absolwentów IT.
Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć rozwoju.
Rekrutacja w IT CONNECT składa się z trzech etapów:
Etap pierwszy:
W pierwszym etapie dokonujemy analizy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Weryfikujemy zgłoszenia kandydatów pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska określonymi w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Najlepsze z nich wybieramy do drugiego etapu.
Wszystkie otrzymane aplikacje umieszczamy w naszej bazie kandydatów i rozpatrujemy w kolejnych procesach rekrutacyjnych.
Etap drugi:
W drugim etapie odbywa się rozmowa rekrutacyjna. Podczas niej możesz spodziewać się między innymi pytań o dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz o oczekiwania wobec przyszłego stanowiska, jak również sprawdzenia umiejętności technicznych czy znajomości języka obcego.
Osoby, które pozytywnie przeszły weryfikację, są przez nas rekomendowane do kolejnego etapu.
Etap trzeci:
W trzecim etapie wybrani kandydaci zapraszani są na spotkanie rekrutacyjne bezpośrednio w siedzibie klienta. Po tym etapie podejmowane są decyzje o podjęciu współpracy.
Jeśli masz pytania dotyczące procesu rekrutacji, skontaktuj się z nami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.